April- - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Marle Hendriks - WaarBenJij.nu April- - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Marle Hendriks - WaarBenJij.nu

April-

Blijf op de hoogte en volg Marle

05 April 2014 | Spanje, Castellón de la Plana

Hii,
Het is alweer april. Tijd voor een nieuw verslagje, De afgelopen weken waren niet zoals normaal. Van 22 tot 30 maart was hier in Castelló Magdelena. Alle spanjaarden waren al een maand van te voren aan het zeggen dat het "zoo" geweldig is, dus ik was erg benieuwt hoe het zou zijn. Maar achteraf kan ik wel zeggen dat het een erg leuke week was. Je kunt het vergelijken met bij ons; Carnaval, Oud op nieuw en Zomerfeesten in 1.
- De heledag door waren mensen aan het feesten, drinken, dansen en eten.
- De kinderen speelden de heledag door met vuurwerk, kleine rotjes. ( 1 dag is opzich wel leuk, Maar een hele week lang heb ik ervaren als heel vervelend)
- Op pleintjes kleine markten, Eettentjes, Barren, muziek, feesttenten etc.
- Elke avond siervuurwerk.
- In stad was het de hele dag erg druk, terrasjes zaten vol en iedereen was vrolijk en veel mensen dronken haha.
- Op straat kwam je vaak verkleedde mensen tegen, met hele ouderwetse costuums en vrouwen helemaal hun haren opgestoken.

Dit weekje was extra speciaal doordat mijn broer mij 5 daagjes kwam bezoeken. Dit vond ik echt super leuk! Ik heb ervan genoten. Helaas moest ik wel op dinsdag woensdag en donderdag gewoon stage lopen. Maar toch hebben we er leuke dagen van gemaakt. Zondags rond 5 uur haalde ik hem op bij het station van Castelló. Daarna zijn we meteen wat gaan eten en daarna door naar een feesttent waar de wedstrijd Barcelona - Real Madrid op een groot scherm te zien was. Dit was een erg gezellig avondje. Flink gedanst en gefeest. De volgende dag waren we lekker naar het strand geweest en daar aan het strand wat gedronken en gegeten. Het was prachtig weer en natuurlijk waren wij als typische Nederlanders meteen verbrand toen we terug kwamen bij mijn appartement. 'S avonds gingen we ons weer klaarmaken om te feesten. Dinsdag en Woensdag waren wat rustigere dagen omdat ik naar stage moest, maar die dagen hebben we ons ook prima vermaakt, lekker geshopt en op terras gezeten en 'savonds natuurlijk weer gefeest. Het waren super leuke dagen! Ik baalde wel toen Rico donderdag ochtend weer naar huis ging.. Van mij had hij wel langer mogen blijven. haha! Maar vrijdag de dag erna had ik een dagje vrij en die dag heb ik ook echt de hele dag in bed gelegen want ik was kapot.. toch wel vermoeiend z'n dagen. Maar vrijdag avond was ik wel weer opgeladen om weer te gaan feesten met mijn spaanse vriendinnen. Na die week voel ik me echt 10 kilo zwaarder haha, zoveel gegeten en gedronken .. Al die typische spaanse gerechten uitproberen bij de tapas tentjes. Dus de komende weken maar leven op sla enzo haha.

En deze week weer een normaal stage weekje gehad en eindelijk hebben we hier weer mooi weer. vorige week was niet heel erg warm maar gister en vandaag was het weer 25 graden. Genieten. Dus ik ga nu maar lekker naar buiten toe en lekker van het weertje genieten.

Doeidoei

  • 05 April 2014 - 17:15

    Mams:

    Hee, wat leuk dat je weer eens vi deze weg wat laat horen, natuurlijk spreek ik je regelmatig maar ik vind het fijn dat je zo af en toe een verhaaltje schrijft waaruit blijkt dat je het goed naar je zin hebt. Blijf lekker genieten de tijd gaat snel en voor je het weet lig je weer in de zon op de baansestraat haha
    liefs mams

  • 05 April 2014 - 18:11

    Coby:

    Hallo Marle,
    Ik had me maar eens aangemeld om je verslagen te lezen.
    Wel wat laat maar beter laat dan nooit.
    Ik lees wel dat je het goed naar je zin hebt, en al veel vrienden hebt.
    Leuk dat Rico een paar dagen is geweest, en over 'n goede maand pap en mam.
    Ik hoop dat je nog 'n leuke tijd heb en geniet als je bezoek komt.
    Veel succes met je stage!!!
    Liefs van Peter Coby en Svenja

  • 13 April 2014 - 12:45

    Wilma En Hennie:

    Hallo Marle
    Wat leuk dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je Rico op bezoek is geweest.
    Aan de foto`s te zien hebben ze er lekker bier en grote glazen.
    Het echte feest moet natuurlijk nog komen van 10 t/m 22 mei
    We hopen dat je nog veel plezier zult hebben op je stage adres en met feesten natuurlijk
    Liefs Wilma en Hennie

  • 20 April 2014 - 21:19

    Gerry:

    Hallo Marle,

    De paaseitjes zijn op, en een paaswandeling in de zon, met veel wind ook.

    Je hebt het goed voor elkaar lekker terrassen in de zon.


    groeten en nog een fijne tijd.

    Lambert en Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castellón de la Plana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Einde in zicht.

05 April 2014

April-

15 Maart 2014

Tijd voor een nieuw verslagje.

17 Februari 2014

Opvallend

09 Februari 2014

De reis naar spanje.
Marle

Hii, Ik ben marle en ik breng 2 februari tot 4 juli door in Spanje. Het enigste wat ik tot nu toe weet is dat ik kom te wonen in Castellon de la plana. Ik kom in een appartement terecht waar ook 2 Spaanse studenten wonen. De eerste 4 weken krijg ik elke dag talencursus zodat ik toch een beetje de taal onder de knie krijg. Daarna ga ik stage lopen bij een modellenbureau Again Agency. In het bedrijf zal ik dan maahelpen met de Media-Design van het bedrijf. Op naar een nieuw land, nieuwe avonturen en nieuwe mensen. Ik laat me verassen.

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 4989

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: