Tijd voor een nieuw verslagje. - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Marle Hendriks - WaarBenJij.nu Tijd voor een nieuw verslagje. - Reisverslag uit Castellón de la Plana, Spanje van Marle Hendriks - WaarBenJij.nu

Tijd voor een nieuw verslagje.

Blijf op de hoogte en volg Marle

15 Maart 2014 | Spanje, Castellón de la Plana

Hola Amigos,

In mijn vorige verslag moest mijn stage nog beginnen en nou heb ik ondertussen alweer een paar weekjes stage erop zitten. Jezus wat gaat de tijd snel.

Eerst zal ik eens wat vertellen over mijn stage. Mijn stage bevalt erg goed, Ik loop stage bij Againagency. Dit is een modellenbureau hier in Castellon. Vanaf mijn appartement is het ongeveer 10 minuten lopen naar de het busstation en vervolgens moet ik nog een kwartiertje met de bus voordat ik bij mijn stage ben. Mijn stagedagen zijn van maandag t/m vrijdag van 10 tot 2 . Ik zit elke dag met een meisje van 23 op het kantoor. Het is een heel aardig meisje en kan gelukkig ook engels. Daar ben ik zo blij mee, want anders zou ik niet snappen wat ik allemaal moest doen. Maar de opdrachten die ik moet doen zijn erg leuk, ik moet voor het bedrijf posters ontwerpen ,advertenties, banners voor op facebook en eigenlijk van alles wat. Daarvoor moet ik door de foto's van alle modellen kijken.. wat ik helemaal niet erg vind.. yupp die knappe mannen bevallen me wel haha!

En verder heb ik hier nog steeds een heel zwaar leven.. Beetje rondneuzen in alle leuke goedkope kleding winkels hier, In het weekend uitgaan, 's middags lekker in het zonnetje terrasje pakken, beetje naar de sportschool etc.

Het uitgaan vind ik hier wel echt heel leuk. 2 weken terug heb ik spaanse meisjes leren kennen en ze zijn echt heel gezellig! Vorige week vrijdag en gisteren ben ik nog met ze uitgeweest en alle meisjes proberen voor mij engels te praten zodat ik hun kan verstaan. Dat is echt super fijn! Maar tussen al dat engels door proberen ze me toch nog wat spaans te leren en willen ze mij nog vanalles laten zien zeiden ze! Ik ben benieuwt.. Als we iets gaan doen met z'n alle dan komen ze me ook gewoon met de auto ophalen IDEAAL!

Het valt me trouwens ook heel erg op dat spaanse mensen erg open zijn. Iedereen begint zo tegen je te praten. En op momenten dat meisjes bijv in nederland je arrogant aan gaan staren.. komen hier de meisjes vrolijk naar je toe en vragen wie je bent en hoe het met je gaat. Veel beter dan in Nederland dus!

Hier in spanje moet ik ook nogsteeds wennen aan het feit dat ze hier elkaar begroeten door 2 kussen op de wang te geven. Omdat wij dat nooit doen in nederland en wij elkaar 3 kussen geven met verjaardagen is het soms wel verwarrend.. en heb ik vaak zn genante momenten dat ik automatisch 3 kussen wil geven. Dus ja .. zie je het al voor je? haha dan ga ik op het einde nog met mijn hoofd naar links voor de 3de kus terwijl die andere al weg is... Daar betrap ik mezelf de heletijd op! haha ONGEMAKKELIJK! Maargoed dan doe ik doe ik gewoon alsof er links van me gewoon zoiets interessants gebeurt dat ik daarnaar moet kijken haha. Maar maak je geen zorgen.. de laatste tijd gaat het al steeds beter en help ik mezelf eraan herinneren.. 2 kussen marle.. niet 3!

Aankomende week is in Valencia de "fallas" dat is een heel groot feest. Op straat staan allemaal grote Kunstwerken. Netals wat we hier zegmaar op carnavalswagens maken. En overal op straat is feest en het blijkt super gaaf te zijn. Alleen dit moet ik helaas missen want heb er niet genoeg geld voor.

Maar.. Volgende week zaterdag begint hier in Castellon "magdelena" dit is ook een groot feest ( 1 week lang) . Overal hier in castellon is feest, op elk pleintje is drank en muziek. Daar kijk ik echt naar uit. Dansen, drinken en feesten .. yup dat kan ik wel!

en dit is alweer het einde van het verslagje. Ik hoop dat ik jullie weer genoeg op de hoogte heb gehouden van mijn tijd hier :) En na magdalena zal ik wel weer een verslagje sturen hoe ik dat heb ervaren. Waarschijnlijk komt dan mijn broer hier ook een paar daagjes een kijkje nemen en mag hij mee ervaren hoe hier "magdalena" is. Awesome!

Groetjes uit spanje
Adiosss xxxxx


  • 15 Maart 2014 - 12:01

    Mams:

    Ja hoor, ik ben de eerste die het leest, leuk ik hou je wel in de gaten, geniet er maar van. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt, ik zie er naar uit om je te komen bezoeken in mei, ik tel de dagen af haha.
    Blijf lekker genieten. Dit maak je maar 1x mee in je leven dus ga ervoor.
    liefs mams

  • 15 Maart 2014 - 12:28

    Marle Hendriks:

    Aaaah lief mam! Ik kan ook niet wachten tot jullie hier komen.
    Ik zal zeker blijven genieten van deze tijd:) xxxx

  • 15 Maart 2014 - 18:35

    Dorothe:

    heey Marle,
    Het klinkt super...geniet ervan...je staat stralend op alle fotoś die ik voorbij zie komen. TOP!
    Heel veel groetjes xxx

  • 17 Maart 2014 - 16:23

    Wilma:

    Hallo Marle, wat een leuke verslagen.en foto's. Fijn dat je een leuk stage adres hebt gekregen. Nu maar hopen dat je steeds minder je opdrachten in het Engels krijgt, dan leer de taal ook op je vakgebied kennen.
    Dit kan altijd handig zijn. Voor de rest van je zware leven komen wij graag even zelf beoordelen over een
    paar maandjes, we hebben er al zin in.
    Liefs Hennie en Wilma.

  • 19 Maart 2014 - 21:46

    Gerrry:

    Holla Marle,


    Fijn dat je het zo goed naar de zin hebt daar, leuke foto's en knappe jongens.

    En fijne feestweek.

    Groeten van ons allen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Castellón de la Plana

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2014

Einde in zicht.

05 April 2014

April-

15 Maart 2014

Tijd voor een nieuw verslagje.

17 Februari 2014

Opvallend

09 Februari 2014

De reis naar spanje.
Marle

Hii, Ik ben marle en ik breng 2 februari tot 4 juli door in Spanje. Het enigste wat ik tot nu toe weet is dat ik kom te wonen in Castellon de la plana. Ik kom in een appartement terecht waar ook 2 Spaanse studenten wonen. De eerste 4 weken krijg ik elke dag talencursus zodat ik toch een beetje de taal onder de knie krijg. Daarna ga ik stage lopen bij een modellenbureau Again Agency. In het bedrijf zal ik dan maahelpen met de Media-Design van het bedrijf. Op naar een nieuw land, nieuwe avonturen en nieuwe mensen. Ik laat me verassen.

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 4991

Voorgaande reizen:

18 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: